
1. مهمترين اقدام هر موتور سوار و سرنشين آن استفاده از كلاه ايمني است چرا كه تاثير بسيار قابل توجهي در كاهش كشته هاي تصادفات دارد.
2. آيا هرگز دقت كرده ايد كه موتور سيكلت دو چرخ بيشتر ندارد و در حالي كه هيچ حفاظي ندارد با كوچكترين ضربه يا انحراف واژگون مي شود؟بيشتر احتياط كنيد.
3. قوانين چراغ قرمز ، سرعت و سبقت غير مجاز ، عدم حركات مارپيچ و ...براي موتور سيكلت ها نيز هست.
4. پياده رو ظاهرا و اصالتا محل عبور عابرين است نه موتور سيكلت ها .
5. خط ويژه عبور اتوبوس ها هرگز براي تردد موتور سيكلت طراحي نشده است.
. موتور سوار عزيز شما نيز مانند ديگر رانندگان در تقاطع ها پشت خط ايست توقف كنيد.
7. خيابان محل مناسبي براي اجراي حركات نمايشي و تك چرخ و ...نيست .به چه قيمتي جان خود را به خطر مي اندازيد.
8. موتور وسيله نقليه اي براي حمل حداكثر دو نفر است.
9. با عدم اجراي حركات مارپيچ بين خودروهاي ديگر جان خود و ديگران را به خطر نياندازيد.
10. بوق فابريك هر موتور سيكلت بر اساس نياز آن طراحي شده و با نصب بو ق هاي غير متعارف به آلودگي و آزار ديگران كمك مي كنيد .
11. موتور سيكلت وسيله اي براي حمل بار نيست.
12. موتور سيكلت وسيله مناسبي براي مسافر كشي نمي باشد.
13. هرگز با موتور سيكلت اقدام به مسافرت در جاده نكنيد چرا كه علاوه بر خستگي مفرط خطرات بسيار زيادي شما را تهديد مي كند.
14. در هواي برفي و باراني حتي الامكان از موتور سيكلت استفاده نكنيد .
نظرات شما عزیزان:
|